Sista dagen i skolan

Åhhh vad jag längtar till att få komma hem idag.
Det är fredag och sista dagen i skolan, sen äre bara looovvvv..
Dock kommer jag bara ta det lungt på lovet men endå försöka hitta på något kul:)
Imorgon ska jag fixa naglar och gå till min prao och prata lite:)
Sen så ska jag åka och bada någon dag med min älskling:)
Han måste få komma ut lite så att dra och bada blir ett bra sätt:D

Idag blir det bara mest chill hemma:)
Ska faktiskt stanna kvar i skolan och göra dessa två prov.
Tvekade i början är så trött och vill bara hem jue, men jag ska göra proven så jag blir klar någongång:)
Kan inte bara strunta i dem och få fler och fler heller;D..
Jag ska göra matte och naturkunskaps provet till att börja med..

Sitter och funderar på många saker förtillfället.
Men det som händer på lovet kommer nog bli kul kul:)
Iallafall vad man får hoppas på:)

Hoppas på att få tatuera mig snart också:)
Vill ha min fina tatuering på handleden..
 får se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0