Söndag som måndag

jag börjar fundera om man kan säga att sönda är som måndag?
Jag själv tycker att varje söndag går fort och känns som en måndag.
Man tycker oftast att söndagar är en bakis dag.
Själv kan jag förstå det att vissa dricker så mycket på lördagen att söndagen blir som en bakis dag där man oftast tar det lungt.
Jag själv brukar aldrig vara full på lördgar eller fredagar.
Men åker jag bort som jag ska snart så kommer nog söndagen vara min lilla bakis dag;)..

Men annars dricker jag inte om det inte är någon fest elelr så=).
Annars kan det bli en drink men det är då ganska sällan:)..

Idag har jag bara varit hemma och tagit det lungt^^
Vi åt donken och alex är här nu:)
Länge sen man såg eller ens umgicks med han:)
Jätte kul har det varit..
Så snart då han går hem så ska jag duscha håret och fixa mig inför natten.
Ska upp tidigt imorgon.
Hatar måndagar men vad har man för val än att gå?..

Men nu ska alex gå så jag måste följa med en bit^^
Skriver mer imorgon i skolan..

Kram kram~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0