TV blogg

Har sett lite inför blogg award tv:n, typ vilka som är nominerande och det.
Jag själv tycker att bara tre stycken var bra.
Men det ät ju bara enligt min åsikt.
Ni andra kanske endå har en annan mening om det:)

Igår så var jag med Jennifer.
Vi åkte hem till mig för att fixa naglarna och sedan åka till kista.
Tiden går ganska fort då man har kul:)
Jag tog med mig Saffi till kista för att se och lära henne hur man ska vara i stor staden.
Eller stor och stor hon måste lära sig över huvudtaget;)..
Så jag tog med henne dit och blev ganska så förvånad.
Inget aggresiv och hon gick fint.
Drog inte i kopplet, så allting blev helt perfekt.

Då vi var inne i kista träffade vi hennes kompis.
Dock kommer jag inte ihåg vad han heter men han var ganska trevlig:)
Han gillade Japan och hade till och med varit där.
Som han sa: Det vi läser i manga och ser på anime är sant.

Så källbadandet och sitta ute på ett café är alltså sant?
Dock har jag inte varit i Japan men det folk berättar om där verkar det nästan overkligt.
Eller vad tycker ni?

Var hemma runt 8 och sen gick jag mamma pappa och fredrik på en resturang och mös.
Alla tog pizza medans jag själv tog en grillad fläskfilé med pommes:)
Så gott att man blev mätt på bara lukten nästan..
Efter en trevlig kväll ute blev det hemgång och natti natti..

Men idag få vi gäster.
Min morbrors barn eller iallafall två av dem ska komma hit en liten stund.
Efter det ska vi till sjukhuset och hälsa på gammel morfar.
Åkt in på sjukhuset på grund av svullna fötter är inte det första som händer, eller?
Men han fyller år idag så vi ska åka dit och överraska han med en tårta:)
Kameran är laddad med så bilder kommer ni se ;)

Duscha och måla naglarna ska jagn också göra=)
Så att uppdatera och skriva mer det kommer jag göra sen:)
Men alla som läser detta ni får ha en trevlig lördag så skrivs vi sen:)

Bye Bye~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0