Upp tidigt

Har precis kommit hem från en jätte trevlig kväll med dem bästa<3.
Vi såg på en film som inte alls hade någon skräck i sig men den var enda bra:)
Dock kan jag bara ge den 5/10 liite humor och ganska stor tröttsamhet.
Det är så jag beskriver den:)
Har också glömmt bort vad filmen hette så det går direkt på 0.

Måste också lägga mig tidigt ska till min syster dotter och färga + klippa mitt hår:)
Ska bli intressant på vad håret blir för färg:P
Eller ioförsig jag ska bleka det så blondt blir det men om det blir så som jag förväntar mig eller inte det är frågan?XD..

Sen så efter det ska jag till centrum och hitta den röda färgen jag hade till mitt hår.
Jenny ville ha den som slingor i sitt så då ska man leta efter det:)
Sen ska jag hämta ut mitt spel till wii..
Har en känsla av att jag kommer att sitta och nörda framfört wii:et hela natten?XD
Men men har man kul så har man:).

Nu ska jag faktiskt göra mig ett glas oboy och en macka och bara sitta och mysa här nere:)
Är på pappas laptop så jag har ont om bilder..
Men en bild på mig från imorgon blir det helt klart:)
Både före och efter bild sammt då vi är och shoppar tror jag ;)..

Men nu ska jag öppna för natta som kommer och trackasserar mig:)..
massar kramar och ha en bra kväll:)

Kram~

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: tack så jätte muycket, dom orden värmde verkligen.



som du kasnke vet så har ajg många besökare, och många bloggar att kolla. så vill du att jag kollar din föreslår jag att du kommenterar så går jag in o kollar din blogg varje gång.. jätte svårt att ha många bloggar o kolla. hoppas du förstår mig?



kram

2009-10-29 @ 21:56:00
URL: http://beloni.devote.se
Postat av: Anonym

Sv: aaw snäll du är :)



kram

2009-10-31 @ 00:08:40
URL: http://beloni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0