Veterinärs kväll

Har äntligen kommit hem från stan.
Har precis ätit och fotat tröjjorna vi har köpt idag:)

Det började med att åka in till stan och leta efter mina byxor med vingar men dem hade de inte.
Kul lixom att ens komma dit.
Sen så gick vi och tittade lite käkade och så.
Sen fick jag en ny bh som vi måste lämna tillbaka , den sitter liiite för hårt.
Typiskt mig har gått upp i vikt IGEN xD..
Sen så köpte jag och fredrik en varsin tröjja eller rättare sagt jag fick den tröjjan av han:)
En svart t-shirts där det står Fliiez och sen en hello kitty på:D<3
Och efter det såfick jag mina ringar till läppen igen.
Åhh kan inte säga hur mycket jag älskar dem<3.
Känns så skönt att ha dem tillbaka:D..

Sen nu är vi hemma och jag ska snart till veterinären med astor.
Han har börjat blödigt ur snoppen så det är ett tecken på urinväg inflamation eller annat.
Veterinären sa själv att det inte var någon fara men vi bestämmde en tid idag iallafall:)
Så det är väl det jag kommer göra *hehe*

Här är bilderna på det jag fått idag utom bhn ;D..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0