Wii

Ett wii har jag alltid velat haft sen det kom ut.
Men det har ju varit så svårt att fått ihop pengar till det att man aldrig haft råd.
Men idag köpt fredrik ett wii:D
Dock inte till mig men vad gör det jag får ju spela så:o
Sen så ska jag hämta ut ett spel på fredag till wii som är mitt eget:D.
Så det ska bli kul typ köra wii hela natten xD?
Men på fredag ska fredrik kanske köpa plattan till wii och sen wii fit:D.
Så slanka och smala till 010 är jag beredd på iallafall:)

Kom precis hem från centrum..
mötte jenny och alex där , var ganska trevligt fick sällskap hem iaf:)
Pratade lite och så:P
Var ju länge sen man var med dem så allting gick bra :D

Har saknat dem jätte mycket men det är jenny som håller avstånd så då får man ju bra tacka och ta emot det som kommer..
Vem vet vad som kommer att hända?
Inte jag iallafall..

Men nu ska jag gå till wii och spela lite med fredrik:)
Blir en till myskväll med efterlyst och sånt ikväll:D..

Men hörs senare i bloggen..

Kram~

Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle du kunna läsa mina texter och dikter o vägleda mig lite. behöver lite tips och råd.



tack på förhand.



/Beloni, där text blir verklighet

2009-10-28 @ 19:10:15
URL: http://beloni.devote.se
Postat av: Anonym

härlig blogg

2009-10-28 @ 19:40:22
URL: http://damoe.blogg.se/
Postat av: Jey

Nice design !



Chekka min blogg :

2009-10-28 @ 20:01:07
URL: http://enarabblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0