Bak dags

Har fått någon slags ryckningar oh vill baka.
Är inte ens sugen på ngt gott eller äckligt men jag vill baka O.O

Men men inget man kan göra åt direkt.
Vera sov hos mig tills idag:D
Var skit kul:)
Då jag hämtade henne så kom vi hem och sminkade oss.
Sen så fick jag två navel piercings smycken av henne, fett gulligt:)
Hon fick lite fler av mig på grund av att jag inte behövde dem.
Sen så gick vi ut med saffi.
Efter det gick vi in till eva och stefan och drack en öl.
Vill ju inte direkt blanda alkohol med mina medeciner men nu vart det ett undantag.

Efter det begav sig jag,vera,fredrik mamma och pappa plus eva och stefan till solhagens pizzeria med hundarna.
Dock beställde inte jag och vera pizza utan grillad fläskfilé med pommes ;D
Det va gott kan jag säga er:)
Sen så gick jag vera och fredrik och köpte läsk:)
Kom hem rökte gick på toan och sen partajjade vi lite.
Vi shottade vodka och läsk xD
Fett gott xDD..

Ssen så typ somnade vi tror jag, kommer inte ihåg vart skit trött.
Sen idag så skjutsade jag henne till stationen och sen handlade jag.
Har duschat och fikat med  halva släkten.

Fredrik och jag kom in utan som helst tanke på anroxia och bullimi.
Har nu ingen kommentar.
Kan ju säga att jag inte har det, men jag har minskat i vikt tror jah.
Kommer i sista håler i mitt skärp och sen så är byxorna lite lösa ;p
Men min metod av hur jag har gjort och kommer göra avslöjjar jag inte.
Då kan alla tolka det olika och det orkar jag inte hålla på med nu :).

Men annars har min dag varit sådär:P
Får se om jag har orken att skriva något imorgon..
kram så länge~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0