Blood

Satt barnvakt igår med natta.
Hade skit kul , lite skvaller och skojj skadade inte=)
Sen sov hon hos mig:D

Men men

Rubriken säger blod och ni kanske undrar varför?
Jo

Jag fick ligga innerst mot väggen inatt på grund av att natta sov hos oss.
Och jag vet inte först vaknade jag hela tiden av att fredrik ligger och sprattlar..
Sen då han väl låg still och jag fick min sömn så hände det igen.
Jag slår huvudet in i väggen.
Min vanliga otur då det gäller sånt.
Kännde något varmt på min ögonbryns piercing.
Jag kunde inte direkt se något så jag höll bara handen för.

Sen tänkte jag att jag skulle gå upp och titta hur illa det var.
Då jag kom till badrummet och tog bort handen var det illa.
Det rann blod från ögonbrynett och min hand xD.
Mysigt typ klockan 4 eller tre på morgonen..

Typ tog bort det och gick och la mig igen.
Sen då jag väl vaknade vid sju och gick ut med hunden hade jag skit ont i huvudet.
Kom in och titta mig i spegeln.
Ja, det var ju inte vackert men det hade blödigt igen så , ja mysigt.

Ont i huvudet som fan idag och har ett svullet ögonbryn.
Vet inte vad folk ska tro egentligen xD

Min andra otur som nu passar in var då jag var med alex i skolan.
Han satt på ena sidan och jag mot andra.
Så skulle jag nysa och ville inte vara oartig att nysa på han eller åt hans håll..
Så jag vände mig mot väggen och nös i armväcket.
Men jag nyser så kraftigt att jag får ett ryck och kör ner huvudet..
Så det slutar med att jag dunkar ögonbrynett i kanten av bordet och sedan börja det svullna upp och blöda.

Hm. Vet inte direkt hur alex reagerade men jag kommer ihåg att vi skrattade mycket xD..

Som sagt detta är ju min dagliga otur snart.
Får bära mina glasögon nu ett tag.
*hihi*

Imorgon bär det av att fixa mammas present med mormor.
Sen ska jag hem och packa för jag ska sova hos alex^^
Efter det ska jag fixa mina lösnaglar där.
Sen blir det att gå och lägga sig för att man ska upp till skolan på torsdag..

Men nu eller om en halvtimme ska jag göra lunch.
Det blir sån här snabbmat sak man kör in i mickron.

Men kanske skriver ett inlägg senare..

Bye bye~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0