Boots

Dålig uppdatering det vet jag nog.
Men har haft så mycket att tänka på oh mycket annat att göra.
Men nu ska jag försöka vara på bloggen lite mera.
I lördags hade vi fest för mamma, olyckligtvis slutade den ganska tragiskt för mig tack vare ena grannen
Men vad mer kan man begära .
I skolan går det bra.
Jag har haft prov i små företagande och får väl hoppas att det har gått bra.
Jag ska även ha ett till prov på torsdag.
Något om att kunna veta olika namn på träd.

Men nu ska detta faktiskt handla om boots.
Menar då gummistövlar.
Eftersom jag går på ett naturbruks grymnasium vet man aldrig när man ska ut och gå.
Nu har vi blibit ombädda om att skaffa gummistövlar inför hunddagarna.
Ni vet då det regnar och sånt så är det bra att ha gummi stövlar.
Men vill inte köpa några om det inte är coola eller sånt.
Nu har jag hittat dem.

Jag har hittat mina gummistövlar som jag ska ha ..
Den är rosa med hello kitty på xD..
haha så jävla söta..



Något som kanske passar mig?;)

Ska sammt avsluta dagen med att sitta barnvakt från 21:20-23:20 skulle jag kunna tro:)..
Money money money<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0