Lördagen

Denna lördag och fredag har gått ganska snabbt men förra veckan var det värre tyckte jag ;D.
Igår bärde det av till alex och jenny.
Första gången dem skulle träffa saffi, allt gick bra, uppspelt och allting som vanligt.
Efter att vi hade varit där ett tag så skulle vi möta natta på centrum för hon ville ha godis.
Och ja vi GICK!!
Kan ni fatta att vi gick från alex till centrum och sen från centrum till hemmet xD.
hahah otroligt..

Sen så skulle natta bara se film här men det slutade med att hon sov här;D..
Gulligt värre, moster duger på helgerna ;D..
haha

Idag har vi inte gjort så mycket.
Älsklingen blev lite sjuk och ville vila lite.
Så jag gick till alex och jenny själv ett tag.
Då jag väl skulle hem sen följde dem med mig.
Vi skulle hem på grund av att robin ville att sara skulle träffa saffi:)
Nog var det gulligt alltid.

Sen följde jag med och åt lunch på donken med dem.
Hade självklart saffi med mig:P
Tror hon har tytt sig så mycket för mig att jag inte kan gå någonstans utan henne.

Lixom såfort jag ska på toan börjar hon antingen skälla eller pipa xD.
hahah..
Sen efter det kom natta (en av jennys kompisar) och gjorde oss sällskap på donken.
Efter det var det bara att gå hem och vara trevlig.

BTW Har tagit bilder med min kamera på saffi så ni får se hur hon ser ut:)<3



Nu har det varit en lugn kväll.
Ska snart sova för att jag håller på att dö här xD..
Just ja på bilden som jag nu kommer lägga upp är inte på astor.
Detta är en hund från sjöhaga som heter assi :P..
Sååå sött.
Sen är det på mig helt utan smink .__.
Och på kolen jag köpte för grillningen idag, liiite fel stavat som ni kanske kommer att märka xDD



Nu önskar jag alla läsare en bra kväll:)
Godnatt~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0