mår dåligt

Nog gör jag det alltid.
Nu handlar det mer om vänner än om något annat.

Alex och jenny läser ni detta ska ni känna er saknad.
Ni har hjälpt mig mycket genom dem svåra tiderna och det är jag glad över.
Ni är mina bästa vänner och jag inte glömmt bort er.
Det var ett tagb sen vi sågs men jag kan tyvärr inte vara med er på ett tag.
Saker och ting håller på att föränmdras och jag mår skit dåligt över det.
Alex du vet vad jag pratar om.
Har alltid kunnat komma och få tröst hos er men nu går det inte.
Vänner håller ihop men vi vänner glider isär.
Mitt hjärta är krossat över att vi aldrig mer ses.
Allt är förstört på grund av mig och så.

Saknar er massor och älskar er massor, utan er är jag ingenting.
Det är detsamma med fredrik, utan han är jag ingenting som allt annat.
Tackla som gick bort jag ska nu uppfylla dina drömmar du hade.
Jag hade också drömmar men det gick i tusen bitar då du försvann..

Drömmar har ju alla och man brukar ju säga att kärlek och drömmar kan man alltid lita och få nya av.
Men inte jag iallafall.
Kärleken vissnar och drömmarna är borta.
Något värre tror jag inte att det kan bli.
Nu då jag säger att kärleken vissnar menar jag inte att jag och fredrik ska göra slut,
utan att den vissnar bara vet inte hur men den gör det bara.

Mår bara allmänt dåligt just nu och går ner i vikt.
Får in sista hålet i skärpet och byxorna börja sitta lösare nu.
Något stämmer inte.
Och varför?
Jo för jag mår dåligt och är allmänt deppig.
Som sagt alex vet och om jenny undrar så är det bara att du berättar.
Ingen hålls hemligt längre.



Snart kommer jag till himmlen till den jag älskar.
Inget hat och ingen depp vad mer kan gå snett?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0