Sjöhagas sista dag

Jaa, idag mår jag verkligen inte bra.
Idag var det sista dagen på sjöhaga och jag kommer att sakna stället.
Dock kommer vi få vara där efter jullovet men det är ju långt dit:(.
Men men får inte gnälla då blir det regn..

Tog lite bilder idag från stället var ganska kul.
Men kommer bara lägga upp bilder på mina favoriter..
*hihi

Har inte uppdaterat på ett tag och tänkte att jag skulle göra det nu.
Igår vart det bråk med fredrik, men allting löste sig.
Dock mår jag fortfarande dåligt av att vi og upp tackla.
Visst hon är död men hon ska ju endå inte glömmas bort.
Eller hur?
Hon finns fortfarande bara inte i närheten av mig </3
Och ja det gör ont i mig då man tar upp tackla eller snackar skit om henne inför mig.
Jag säger som alla andra gör: Hon är den bästa hunden på hela jorden.

Men att gnälla eller ligga och tjuta hjälper mig inte att få tillbaka henne..

Idag har jag bara varit på sjöhaga och sagt hejdå till alla dem vovvar jag gillar.
Tragiskt men som sagt efter jul så får vi vara där igen:)
Längtar redan..

Sen snart ska jag duscha och klä mig i pyjamas.
Funderar på att fläta håret för en gångs skull men vet inte riktigt..
Får se allt hur man gör.
Sen så ska jag och fredrik ligga och mysa och ha film kväll.
Får se hur det slutar xDD..
haha

Filmen vi ska se heter lilja 4-ever.
Vet inte direkt vad den handlar om men det ska bli intressant:)

Nu får det vara nog.
Nu ska jag gå och duscha innan jag smälter av stanken xD..

Ha en trevlig kväll alla läsare:D..

Flamma <3


Diesel<3

Assi<3 Min favorit..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0