sjuk som en snöflinga

uppdateringen har ju inte varit så bra för tillfället.
Igår så fyllde evas stefa år, eller han fyllde år i onsdags men hade fest igår.
Slutade med att pappa börja skrika på mig för ingenting.
Var inte oroliga det gör han jämt då han är full, men det börjar bli lite jobbigt nu.
Funderar på att packa mina saker och dra här ifrån.
Men då flyr man från sina problem, som jag oftast har gjort.
Om inte annat får jag stå ut i ett år till och dra sedan,även om jag inte har npgon bostad.

*suck*
Natta gjorde det lite bättre iallafall..
Följde med henne till donken och fikade.
Sen åkte vi och tog kort och sånt.
Vi fick en jätte muppig bild men den har jag lovat att inte lägga ut^^
Men men..
Idag blir det en slapp dag, ska sitta barnvakt 20:20 ikväll.
Det blir väl bara det.
Ser också ut som jag får stanna hemma imorgon.
Min förkylning ä värre och halsen ä ännu mer struligare.

Kul alltså.

Har också funderat på att det är nog bara jag som älskar att vara sjuk.
Visst ingen kul då man har ont eller något men att bara få vara hemma och inte bry sig om något mer.
Najs till grunden alltså.

Men men nu kommer lite bilder ;D..

Och ja jag har öst upp i vikt.
det ser man ja men jag är sjuk nu så jag kan inte direkt sluta äta som jag vill och det.
Men en lyckad framtid om smal kommer att ske iallafall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0